Mahogany Bay Honduras - Reisverslag uit Roatán, Honduras van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu Mahogany Bay Honduras - Reisverslag uit Roatán, Honduras van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu

Mahogany Bay Honduras

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Martin en Brenda

16 November 2011 | Honduras, Roatán

Omdat alle excursies die wij wilden maken, vol waren hebben we een eigen auto met gids en chauffeur gehuurd. Onze eerste stop was bij het leguanenpark, waar ze losliepen en je ze kon voeren en aanraken. De rest van het park was niet veel soeps, de papegaaien en aapjes zaten in een kooi en daar houden we niet zo van....ziellugggg  :-( Daarna wilden we naar het vogel en vlinderpark maar dat was volgens onze chauffeur niet open dus hebben we ons naar een heerlijk ongerept strandje laten brengen waar we lekker hebben gezwommen in het lauwe zeewater. We moesten alweer om 14:30 vertrekken met het schip dus toen het om een uur of één begon dicht te trekken, lieten we ons weer naar de haven brengen. Onderweg kregen we een enorme hoosbui maar toen we bij de haven aankwamen, was het alweer droog. Daar nog even een cocktail gedronken en daarna weer aan boord. Nadat we hebben gegeten zijn An en Hen even een uurtje gaan liggen en wij gaan nu naar het happy hour......vandaag proberen iets minder te drinken want gisteravond na de 5 glazen champagne bij het feestje van de kapitein was snel het lichtje uit.....