Grand Cayman - Reisverslag uit Grand Cayman, Cayman Eilanden van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu Grand Cayman - Reisverslag uit Grand Cayman, Cayman Eilanden van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu

Grand Cayman

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Martin en Brenda

15 November 2012 | Cayman Eilanden, Grand Cayman

Grand Cayman staat vandaag op het programma. Om 8:00 in de tender gestapt (dit is een bootje van het schip dat je naar de wal brengt als je niet in de haven ligt) nou dat was best een hoop geklots en gewiebel en niet zo makkelijk om in te stappen. We voeren langs een aantal bakbeesten van andere cruiseschepen naar de kade. Daar hebben we een beetje rondgewandeld want we hadden voor vandaag geen excursie geboekt. Winkelen hoef je hier niet te doen, er zijn bijna alleen diamantzaken en juweliers en ons geld is bijna op dus dat gaat hem niet worden. Bij een koffieketen een bakkie gedaan en heel even op wifi het verslag van zondag kunnen plaatsen..sorry dat ik achterloop maar internetten is hier practisch onmogelijk ( onbetaalbaar) Na de koffie ons door chauffeur Eric met een taxibusje, dat bijna uitelkaar viel, naar sevenmilesbeach laten brengen. Een prachtig wit zandstrand met lekkere ligbedden, parasols, beachclub met bediening op het strand...helemaal luxe! Een heerlijke middag gehad en lekker bijgekleurd. Terug op het schip nog even een drankje genomen bij het zwembad terras waar de ober HENRY weer even een praatje met ons kwam maken en vertelde dat hij in Rotterdam was geweest en gek op Holland was. We hebben hem een sleutelhanger met klompjes gegeven, die ik van huis had meegenomen en hij was zo blij als een klein kind....we hebben er een vriend bij! Ook ARIE onze hutkoelie was dolgelukkig met zijn klompjes die we hem hebben gegeven. Nu zit ik nog even op ons heerlijke balkonnetje( we hebben meteen het tussenschot laten openmaken zodat we nu samen één groot balkon hebben) dit verslagje te schrijven. Straks gaan we naar 'the crowsnest' waar we door de kapitein zijn uitgenodigd voor cocktails. Morgen zijn we in Honduras....