everglades - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu everglades - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu

everglades

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Martin en Brenda

11 November 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

WAUUUUUUWWWWWWW wat een fantastische dag!!!!!!! Een tour door de everglades duurt een half uurtje en dan zit je met 20 man in zo'n boot, zit je in het midden dan zie je helemaal niks. Vonden An en Hen natuurlijk helemaal niet leuk. Omdat het onze trouwdag was hebben ze als verassing voor ons een privé tour besproken, helemaal fantastisch!!!! Met z'n viertjes met onze eigen gids/kapitein een uur lang met een allejezus gang (50 mile p/u) door de everglades gesjeest...KICKEN! !!!! Nog flink grote alligators gezien! Een onvergetelijke ervaring....An en Hen......<3 geweldig bedankt!

Ik moet nu opschieten want we vertrekken zo naar ft.lauderdale.....foto's van de glades plaats ik later...dikke kus. Xxxx

• 11 November 2012 - 17:35

Yvonne:

Kan niet wachten op de foto's en heel veel plezier op de love boot xxxx

• 11 November 2012 - 19:24

Karin:

Allereerst nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!!
    Zo te lezen vermaken jullie je erg goed. Ben benieuwd naar de foto's van de alligators...
    Xxx

• 12 November 2012 - 19:43

Myra:

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's, kunnen we visueel ook een beetje meegenieten!
    p.s weet je nu al wie die mensen waren?

Dikke kus van je (schoon)zus.