Ft. Lauderdale en op zee - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu Ft. Lauderdale en op zee - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu

Ft. Lauderdale en op zee

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Martin en Brenda

18 November 2011 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Vandaag zondag 18 november zijn we weer in ft.lauderdale aan gekomen, gisteren weer de hele dag op zee geweest. Lekker gezont, gezwommen en vooral gegeten en gedronken, alles is even lekker...ik heb bijna de hele cocktail lijst al afgewerkt! Ik hoop dat ik straks mijn avondjurk nog pas. O, ja...leuk om te weten....we hebben gebingo't! Ja, echt waar..als een stelletje bejaarde ouwe lullen. Moet ik er wel even bijzeggen dat de hoofdprijs $100.000 was en dan weet je het wel hè, Hen moet dan meedoen :-) Maar goed, vanochtend weer in fort lauderdale aangekomen en het grootste gedeelte van boord afgegooid en weer vers vlees ingeladen. Omdat de douane een uitgebreide contrôle hield, duurde het een eeuwigheid voor iedereen van boord kon en hebben we maar een taxi naar de Sawgrass Mill mall genomen om daar wat rond te kijken. Nou trek je wandelschoenen maar aan en neem je slaapzak mee want was de Dolphinmall in Miami zo groot als Pumerend....de Sawgrassmillmall is bijna net zo groot als het dorp Den Haag...ongelofelijk wat een mega winkels! Ik heb daar midden tussen het winkelend publiek mijn tanden laten bleken! (wilde ik altijd al laten doen en kost hier een fractie van wat het in Nederland kost) Ik heb wel 2x zo lang moeten zitten dan wat gebruikelijk was want er viel redelijk veel te bleken! Ben er wel heel blij mee maar ja, verder niet veel tijd voor andere dingen gehad...nog even snel mijn moeder gebeld en eventjes wat achterstallige reisverslagen geplaatst....ik hoop dat jullie nog af en toe kijken op de site anders zit ik alles voor niks te doen... Morgen weer een dag op zee en dinsdag zijn we op Grand Turk van de Turk en Caicos eilanden. We gaan snorkelen met een catamaran en Hen gaat duiken... Zo even douchen en dan gaan we maar weer een hapje eten.... Kus van ons x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martin en Brenda

Eindelijk is het zover....na jarenlange voorbereidingen gaan we dan nu onze droomreis beginnen. We hopen dat iedereen met ons mee zal genieten!

Actief sinds 04 Nov. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 6542

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 26 November 2012

Cruisen door het caribisch gebied

Landen bezocht: