untitled - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu untitled - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu

untitled

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Martin en Brenda

11 November 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Gisterenochtend bij Denny's ontbeten, dat is een hele belevenis opzich.....in Amerika is alles inderdaad veel groter! Een glas jus d'orange is gewoon bijna een liter en een ontbijtje bestaat minimaal uit 2gebakken eieren, 4 geroosterde broodjes, worstjes, gebakken bacon en pancakes...wij kregen er ook nog rösti bij en de koffie wordt maar doorgeschonken. Dus alles is hier enorm..ook de Dolphin mall waar we zaterdag waren is 'huge'! Wat een winkels, niet normaal meer, ik denk dat het hele winkelcentrum inclusief parkeerplaatsen zo groot is als heel purmerend!  Maar goed, na het enorme ontbijt zijn we naar fort lauderdale vertrokken, we dachten dat we behoorlijk aan de vroege kant waren maar dat viel reuze mee want er komt nog heel wat bij kijken om tweeduizend man op een schip te krijgen! We moesten allemaal in een grote loods wachten tot ons nummer (wat we bij inchecken hadden gekregen) werd afgeroepen. Annie zat een beetje te dollen met het vrouwtje dat de nummers afriep en toen we aan de beurt waren zei ze 'wait here a minute' waarna ze ons langs de rij wachtenden bracht en ons een badge met een S erop gaf....we snapten er niks van maar mochten vervolgens langs iedereen en konden direct aan boord.Scheelde zeker een uur wachten!!!! Waar we dit aan verdiend hadden....joost mag het weten...... Het schip is echt prachtig en geweldig mooi, onze verandah-stateroom super luxe en verrassend ruim,elke centimeter is goed benut. En het eten.......onvoorstelbaar gewoon, zoveel keus en zó lekker....we gaan gewoon helemaal dicht groeien hier! Vannacht een ruige nacht gehad (wat golven betreft) het ging behoorlijk te keer en we konden vandaag dus ook niet aan land bij Half Moon Cay (bahama's) Dit komt erop neer dat we een extra dag op zee zijn war helemaal geen straf is hoor, Half Moon Cay doen we volgende week ook nog een keertje aan, dan meer geluk. Nu gaan we door naar Jamaica en het weer knapt al langzaam op en het dak boven het overdekte zwembad gaat  nu open. Wat wel jammer is,is dat wifischteeuwend duur is, dus dat gaat hem niet worden....sorry, ik zal moeten wachten tot we ergens aan land op wifi kunnen. Nou, ik ga weer even een hapje eten, groetjes....ook van An en Hen xxx

• 15 November 2012 - 16:37

Yvonne:

Hallo allemaal, wat leuk om te lezen en ik kan niet wachten tot het volgende verslag. Veel plezier en tot het volgende verslag. Dikke kus allemaal xxxxxx

• 15 November 2012 - 21:36

Desirée:

Tegek, dat jullie een geweldige vakantie hebben...TOP!! -xxx-