dag 2 Miamibeach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu dag 2 Miamibeach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu

dag 2 Miamibeach

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Martin en Brenda

10 November 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vanochtend na het gratis ontbijt in ons gezellige hotelletje, zijn we in onze walgelijk luxe auto (CRYSLER TOWN EN COUNTRY MPV compleet electrisch met automatisch sluitende deuren voor 8 personen /aico, dvd speler en handrem door voetbediening etc.) richting Miami beach getogen. Lekker op south beach op het strand gelegen en voor de lunch de meest achterlijk grote hamburger van ons leven gegeten met een lekker wijntje erbij! Daarna naar Lincolnroad gereden, een hele gezellige winkelstraat met mooie winkels en allerlei gezellige terasjes, eettentjes met livemuziek en vrolijke lichtjes! Omdat het vandaag af en toe een beetje frisjes was door de stevige wind, voor mezelf een GAP vestje gekocht en Mart een sweatervest voor morgen, wanneer we ons volgende avontuur gaan beleven........

  • 10 November 2012 - 12:09

    Martin En Brenda Hertog:

    Miami is schitterend!!!!! Zou leuk zijn als je de foto's kon zien maar ik krijg ze er maar niet op...op de een of andere manier heb ik wel een foto van Miami beach op dag 1 staan? Mij een raadsel...snap er niks meer van.

  • 10 November 2012 - 12:22

    Cor:

    Hoi Bren,
    Stuur mij ff een mailtje met je email adres, kijk ik ff of ik je nog snel kan helpen en dan hoeven we dit niet op de verslagen te doen.........Juliie genieten in iedergeval wel..........

    Knuf

  • 10 November 2012 - 12:48

    Martin En Brenda Hertog:

    martinbrenda@chello.nl Ik heb echt van alles geprobeerd, ik krijg ze wel bij foto's uploaden maar dan blijft ie hangen en zegt ie dat mijn browser geen tumbnail ondersteund of zo. Heb het zelfs via mijn gallerij geprobeerd. Hoe die foto bij dag één erop komt is mij een raadsel xxx HELLUPPPPP

  • 12 November 2012 - 19:37

    Myra:

    JAaaaaaaaaaaaaaaaaa,foto's goed zo Brennie, je KAN HET!!
    Weer zo'n uitstapje waarbij je dingen vergeten bent, wel onderbroeken bij je??
    Heel indrukwekkend die grote gebouwen maar..............wie zijn die mensen onder die parasol? :-)
    Ik begrijp dat jullie enorm genieten (ik ga weer even verder met mijn handelingsplannen....... ) :-(
    Heel veel plezier morgen kijk ik weer.
    Dikke kus uit het koude kikkerland XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martin en Brenda

Eindelijk is het zover....na jarenlange voorbereidingen gaan we dan nu onze droomreis beginnen. We hopen dat iedereen met ons mee zal genieten!

Actief sinds 04 Nov. 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 6542

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 26 November 2012

Cruisen door het caribisch gebied

Landen bezocht: