dag 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Martin en Brenda

09 November 2012 | Verenigde Staten, Miami

Wakker in MIAMI om 2:00 plaatselijke tijd klaarwakker, af entoe nog even weggedoezeld maar om 5:00 lekker een bakkie koffie gezet met het apparaatje op de kamer. Prima hotel.....niks op aan te merken, krijg net een message dat An en Hen ook al om 4:15 aan de koffie zaten over een half uurtje kunnen we ontbijten en straks gaan we Miami beach verkennen. Foto' plaatsen lukt me nog steeds niet maar zal het later weer proberen. (cor, ik krijg geen copy bovenin zoals de keer dat ik bij jullie was) Oke ik ga opschieten en aankleden. Kus x

• 09 November 2012 - 17:20

Karin:

Fijn om wat te lezen en dat de reis naar Miami goed is gegaan. Wel flink trainen op het plaatsen van foto's !!!! We willen graag al het moois zien.
    Veel plezier en vooral genieten!!!
    Xxx Karin

• 10 November 2012 - 01:02

Annie:

Zo een geweldige dag gehad,we zijn naar miami beach geweest brrrr beetje koud maar toch lekker en verder schrijft Brenda de rest gr en kus van ons.

• 10 November 2012 - 10:54

Desirée: