dag 3 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Martin en Brenda

10 November 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach


Hoera, vandaag is onze trouwdag en dat gaan we vieren, met z'n vieren hahahah. We vertrekken over een kwartiertje richting de everglades om met zo`n propellor boot tussen de alligators door te scheuren, lijkt ons helemaal geweldig! Ik zal jullie later laten weten hoe het was. Nog even een aanvulling op gisteren.....toen ik mijn GAP vestje ging kopen moest ik eigenlijk een maatje s hebben maar die lag er niet meer. Zegt An`misschien is dat vestje dat op die pop zit wel een s-je en ja hoor je snapt het al...wij met z'n tweeën dat vestje van die pop gerukt die er daarna uitzag alsof ze zwaar aangerand was hahahaha maar......ik heb mijn vestje in de goeie maat. Kleding is hier trouwens helemaal niet zo goedkoop zoals iedereen me verteld heeft, valt zwaar tegen....Verder s'avonds flink veel wijn gedronken en ongelofelijk smerig gegeten bij de 'argentijn' bah

  • 10 November 2012 - 19:27

    Joyce:

    Hoi lieve Brenda & Martin " van Harte Gefeliciteerd " met jullie trouwdag ,

  • 10 November 2012 - 20:29

    Cor:

    Van harte gefeliciteerd..................geniet lekker van jullie dag.....


    Cor

  • 11 November 2012 - 08:59

    Desirée:

    Wauw, de Everglades, zo te lezen maken jullie nu al genoeg geweldige dingen mee....dus zeker een droomvakantie.
    Enne, niet de vingers in het water hè, met die alligators, hihihihihi.

    -xxx- Desi

  • 11 November 2012 - 09:33

    Yvonne:

    Hoi Maritn en Brenda nog gefeliciteerd met jullie trouwdag, en wat zijn de foto's leuk ik wil ook graag foto's zien van de Everglades hahaha. Vandaag gaan jullie naar de boot he ik hoop dat jullie daar ook internet hebben op open zee. Nou heel veel plezier met ze 4tjes en een hele dikke kus van ons. xxxxx Yvonne xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martin en Brenda

Eindelijk is het zover....na jarenlange voorbereidingen gaan we dan nu onze droomreis beginnen. We hopen dat iedereen met ons mee zal genieten!

Actief sinds 04 Nov. 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 6542

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 26 November 2012

Cruisen door het caribisch gebied

Landen bezocht: