dag1 onderweg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu dag1 onderweg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu

dag1 onderweg

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Martin en Brenda

09 November 2012 | Nederland, Amsterdam

De vlucht naar Madrid is prima verlopen hoewel we nog wel even een probleem hadden met inchecken, het boekingsnummer van Amsterdam naar Madrid klopte wel maar van Madrid naar Miami niet, dus moesten we uit de rij en werd er een heleboel heen en weer gebeld en moest er een nieuwe boeking gedaan worden. Uiteindelijk is dat allemaal prima gelukt en konden we boarden, werden nog even teruggeroepen toen we de slurf inliepen, er moest weer even heen en weer gebeld worden en konden vervolgens weer verder. In Madrid liep alles op rolletjes en we zitten nu uit te buiken van de lunch aan boord....helemaal niet verkeerd. Mart, An en ik hadden lasagne en Hen pasta met gehaktballetjes...jammie! Jammer genoeg hebben ze hier geen reisoverzicht dus ik heb geen flauw idee waar we ergens zijn.(terwijl ik dit aan het typen ben ligt An op haar buik tussen de stoelen want ze heeft haar bril op de grond laten vallen hahahahahaha) Als jullie dit lezen zijn we allang in Miami aangekomen omdat ik in het vliegtuig natuurlijk geen wifi heb. Nou dit was het weer even voor nu.......groetjes en tot later x

• 12 November 2012 - 19:28

Myra:

Mijn bril toevallig tegengekomen,moet daar ook nog ergens in het vliegtuig liggen!