dag 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Brenda Hertog - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Martin en Brenda

08 November 2012 | Nederland, Amsterdam

Half drie s`morgens, we zitten al aan de koffie. Mart en ik zijn allebei snipverkouden en slapen ging niet meer....alles zat potdicht, leek wel een aangespoelde walvis met zuurstof gebrek! Had natuurlijk in bed nog iets bedacht wat ik vergeten was, dus klaar wakker en er dan maar uit. We waren vroeg naar bed gegaan en hebben toch nog een paar uurtjes geslapen. Ik heb nu net jullie reacties op het vorige verslagje gelezen.......hartstikke leuk! Bedankt...we gaan zeker genieten! Enne Anoniempje.......paspoorten zitten in de tas hoor!
Strakjes een allejezus tijd onderweg dus de volgende keer dat ik weer wat kan schrijven zal in Miami zijn....er is ongeveer 6uur tijdverschil met Nederland. Nou lieve mensen.....tot laterrrrrrrzzzz x x x

• 08 November 2012 - 07:06

Astrid:

En nou maar hopen dat jullie geen last van jullie verkoudheid hebben tijdens het vliegen een hele goede reis en kan niet wachten op jullie volgende bericht.

• 08 November 2012 - 09:28

Bonnie/anoniem Graag.:

Je hebt wel eens mensen die hun paspoort vergeten he :P
    Jullie zullen nu wel in het vliegtuig zitten? of aan het overstappen ofzo.
    Ben erg benieuwd wanneer je weer wifi hebt.

• 08 November 2012 - 09:51

Yvonne:

Hopen dat die verkoudheid snel overgaat en dat jullie er niet teveel last van hebben tijdens het vliegen. xxx

• 08 November 2012 - 11:44

Bonnie:

Kreeg net een smsje dat ze in Madrid zijn geland..
    Nu wil ik graag foto's zien! ohnee nog even geduld..

• 09 November 2012 - 08:16

Yvonne:

Ze zijn nu in Miami aangekomen en liggen lekker te slapen. Dit staat op FB te lezen.

• 09 November 2012 - 12:00

• 09 November 2012 - 12:17

Bonnie:

Ik denk dat ze een heel uitgebreid verslag aan het typen is ;)